piątek, 11 maja 2018

Nasz gość :)

Witajcie serdecznie!
Jest mi niesamowicie miło, że mogę gościnnie wystąpić na blogu Agaterii.
Jakiś czas temu Agateria stworzyła nowe stemple, które udało mi się wygrać na Instagramie. Była to pierwsza moja scrapowa wygrana, zatem ucieszyłam się podwójnie.
Gdy przyszła paczka pierwsze wpadły mi w oko dwa stemple - „Razem” oraz „Wspomnienie tego dnia nigdy nie przeminie”. Nie ukrywam, że jakiś czas temu zrezygnowała całkowicie ze stempli na rzecz wydruku. A wszystkie stemple puściłam dalej w świat.
Cieszyłam się zatem jak dziecko, gdy ponownie mogłam zacząć kombinować. Odpuszczając sobie stemplownie jakiś czas temu zapomniałam o jednym ważnym aspekcie - druk zazwyczaj wykonuję na białym, wizytówkowym papierze - a stempel daje mi możliwość umieszczenia napisu na papierze scrapowym.
Tak, tak wiem… przecież na scrapowm mogę drukować. Ale wiecie - zawsze go żal docinać cały arkusz do A4 dla jednego napisu.

Stemplem można się pobawić nawet ze ścinkami - ładnie dociąć i napis gotowy:




Albo nudnie użyć na wizytówkowym:


Z tymi napisami napewno nie rozstanę się szybko.
Miłego, słonecznego dnia Kochani!
Pozdrawiam,
Marta
Paper Street CO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...