niedziela, 6 maja 2018

Mediowy canvas | Mixed Media Canvas

Hej :)
Przychodzę do Was kochani z energetycznym projektem :) trzeba mi kolorów, które dodają energii i tak się to uwidacznia w moich pracach ostatnio - idę w kontrasty i dobrze mi z tym ;).

Hello Guys :)
Today I come to You with very energetic project - I need colors, fresh and energetic :) - I choose contrasts recently and I am happy about that ;).


Wybrałam formę blejtramu, na którym trochę popsociłam: jest tu sporo embossingu, stemple i własnoręcznie zrobione kwiaty, różne ozdoby, a jako "punkt zborny" pracy występuje zdjęcie - rączka mojego synka w mojej dłoni...często tam ląduje :).

I chose canvas and I made a little mess on it: you have a lot of embossing here, stamps and hand made flowers, various embelishments and as the focal point I chose a tiny photo - hand of my Son inside my hand...:). 


Tutaj widzicie koła, które wykonałam używając pięknego niebieskiego pudru do embossingu Agaterii - pewnie zastanawiacie się, czym je zrobiłam :)...jak Wam powiem, że nakrętką od pudru, to mi uwierzycie :)? otóż to...
Wyembosowałam też skrzydełka z foremki, używając dwóch kolorów pudrów Agaterii: niebieskiego i fuksji.
W rogu widzicie przestrzeń z drobinkami w kolorze fuksji i niebieskim - to pudry do embossingu, zmieszane i roztarte na blejtramie mokrym palcem - możecie też wybrane miejsce przetrzeć najpierw mokrą chusteczką, wtedy puder będzie się "rozmazywał" i trzymał powierzchni. A potem nagrzewnica w ruch :)!

Here you can see circles I made using beautiful sea blue embossing powder by Agateria - probably you are wondering how I did it...If I'd tell you that with a cap from powder jar would you believe me ;)...? oh yeah...
I also embossed little wings made with mold - I used two colors together (melted): fuchsia and sea blue.
In the right corner (up) you see nice space with nice fuchsia and blue particles - these are embossing powders, melted together and put with finger on the canvas. Before embossing you can wipe chosen place with baby tissue - after that powders will spread easier on the surface.
Now you can use your heat-gun - carefuly :). 


Kocham przeszycia, więc nowe stemple Agaterii skradły moje serce - uwielbiam je! Tutaj pomieszałam metody zdobienia nimi - mamy tu głównie embossing, ale tradycyjne stemplowanie czarnym tuszem też znalazło tu swoje miejsce :). Tutaj znajdziecie więcej stemplowych przeszyć!

I love stitches! Brand new stamps by Agateria stole my heart - I love them sooo much! In my project I mixed two methods - embossing and traditional stamping (here with black ink). Here you'll find more stitches!



Jako napis wybrałam tekturki z zestawu Agaterii - potuszowałam na czarno i gotowe.
For my sentence I chose chipboards from Agateria's set - I ink them and ta-daaaaam! It's ready!



Na brzegach blejtramu - jako obramowanie pracy - wylądował stempel Agaterii kratka1. Potem trochę chlapań czarnym i białym tuszem.
On the edges I added fantastic Grid1 stamp by Agateria - it's uniwersal and fits to every project like this. Then I added some splashes with black and white inks.   



Mam nadzieję, że ożywiłam Wasze serducha i trochę energii pofrunęło do Was na błękitnych skrzydełkach :)! Do następnego razu Kochani 💜!

I hope You like my project and I managed to send You some positive energy!
Till the next time Dears 💜!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...