piątek, 18 maja 2018

Kartka kredkowa dla Pani

Hej Kochani :)

Temat końca roku szkolnego jest już baaaaardzo blisko ;). Dzieci rozradowane, bo tylko na to czekają. Ja już dumam o drobnych upominkach dla Nauczycieli - trzeba im podziękować za całoroczny trud nauczania naszych pociech. 
Dumam i wydumałam na początek kartkę w formie kredek i z moją ulubioną sówką - ten cudny stempel Agaterii znajdziecie tutaj.

Hello Guys :)

End of school is closer and closer, kids are happy but I started to think about little crafty things for our Teachers - to thank them for teaching our children. Finally I made very simple and colorful Crayon Card with my favourite Owl stamp by Agateria - you can find it here




Napis to nic innego jak tekturka Agaterii pokolorowana promarkerem.
A sentence is by Agataeria - it's a chipboard I coloured with promarker. 

Także końcówki kredek pokolorowałam promarkerami.
Also crayons' ends I coloured with my promarkers. 


Jako baza posłużyły mi papiery Agaterii z kolekcji "Oh Hello Spring" - tutaj akurat arkusz nr 2/6.
As a base for my card I used bautiful papers by Agateria collection "Oh Hello Spring" - here it's a sheet no. 2/6. 



Zwykłym cienkopisem permanentnym porobiłam trochę bazgrołów - ponieważ kredki wyszły ŚWIECOWE, zamiast ołówkowych, dodałam za sówką dwa ołówki - i gotowe :).  
With a common permanent pen I made some doodling and because my crayons became quite thick finally, I added two pencils - and it's ready :). 


Podoba Wam się moja inspiracja na koniec roku :)?
Mam nadzieję, że tak - do zobaczenia następnym razem!
Do you like my inspiration :)?
Hope yes - see you next time!



Pozdrawiam!
Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...