poniedziałek, 8 stycznia 2018

Carpe Diem - pokoloruj swój dzień | Carpe Diem - color your day

Witajcie Kochani :)!
Szaro-buro za oknem, ale jest na to sposób - ja chwyciłam za swoje promarkery, bo jeszcze moment a obraziłyby się na mnie ;). Mam w swoich zasobach cudne stemple Agaterii, więc w sumie zrobiło się "prawie samo :D.

Hello Guys :)!
It's greyish outside, but I think I can help to brighten up your day - I grab my promarkers and beautiful stamps by Agateria. I colored my day :)!


Do wykonania kartki z przesłaniem użyłam papierów Agaterii z dwóch kolekcji: Oh Hello Spring i Magic Dreams, a konkretnie Oh Hello Spring 6/6 oraz Magic Dreams 1/6. Teraz pora na kolorowanie peonii :).
I created my card using Agateria's papers Oh Hello Spring 6/6 and Magic Dreams 1/6. In my collection I found beautiful peonie stamps - I started coloring. 


Na koniec dodałam stempel z sentencją - Carpe Diem, czyli Chwytaj Dzień - dla mnie to cieszyć się nim, celebrować małe rzeczy, uczynić lepszym :). Mam nadzieję, że udało mi się dodać trochę blasku Waszej codziennosci :).
To finish my card I added Agateria's stamp with simple and well-known sentence - Carpe Diem, Catch the Day...for me it means to enjoy it, to celebrate little things, make it better :). I hope I managed to brighten up your everyday life ;). 








A wy? Pokolorujecie swój dzień :)?
And You? Will you color your own day :)?  

Pozdrawiam cieplutko
Warm hugs



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...