sobota, 8 lipca 2017

Morskie opowieści w journalu

Witajcie w sobotni poranek, pomysł na dzisiejszą moją pracę, czyli wpis w art journalu wpadł mi do głowy wczoraj. Rano dotarła do mnie przesyłka z nowymi produktami z Agaterii , dostałam grafiki/arkusze do wycinania (jeśli ich jeszcze nie widzieliście zapraszam tutaj: klik!) i nowe tekturki. Paczkę otworzyłam w pracy, spojrzałam na słodkie, kwiatowe grafiki i pomyślałam "zrobię ślubną kartkę" i w takim przekonaniu żyłam do wieczora, dokładnie do godziny 21. Kiedy wieczorem usiadłam do biurka, wyciągnęłam nożyczki, spojrzałam na arkusz z morskimi elementami, uśmiechnęłam się i wycięłam kotwicę. Potem w pośpiechu wyjęłam swój journal i wszystkie media (w tym nową pastę modelującą i maski z Agaterii) ...i zaczęłam tworzyć, wpis powstał w 2 godziny i jestem z niego bardzo dumna.

Do wykonania wpisu użyłam nowej pasty modelującej marki Agaterii - testuję ją i uważam, że jest idealna, można dzięki niej uzyskać świetny efekt 3d. Nałożyłam ją przez maskę w kropki, która jest uniwersalna i pasuje do każdej pracy, warto w nią zainwestować. Do dokończenia wpisy (postwienia kropki nad "i") przydały mi się stemple "znaczniki zadań"







Linki do materiałów:



https://sklep.agateria.pl/pl/ornamenty/1258-wianek-1-5902557832682.html  https://sklep.agateria.pl/pl/bullet-journal-notes/1234-znacznik-zadan-2.html

https://sklep.agateria.pl/pl/maski-szablony/1354-maska-kwiatki-2-5902557861231.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...