niedziela, 17 lipca 2016

Warsztaty w Agaterii - relacja Scarlet ;-)

Tydzień temu odbyły się w Agaterii warsztaty z Dorotą Kopeć. Na dwóch warsztatach tworzyłyśmy kartki, tag, zawieszkę oraz album.
Dorota oczarowała mnie swoją osobą już przy pierwszym spotkaniu w realu, tym razem te kilka godzin spędzonym na twórczym działaniu tym bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest niezwykle skromną, wesołą, czarującą i w dodatku mega ale te mega fantastyczną osóbką.

Poniżej kilka fotek z warsztatów:




gadałam i gadałam........


a Agatka namiętnie i w skupieniu pracowała










Agateria to cudowne miejsce, mieści się w takiej części Warszawy, że człowiek ma wrażenie że tak naprawdę jest na wsi. Dużo zieleni, cudne widoki z balkonu, ptaszki ćwierkają, słoneczko świeci.... nic tylko tworzyć. A w środku półki, ściany zapełnione pracami DT, jak również samej szefowej. Towar kusi z każdej strony ;-) Bo mamy i cudne stemple, maski jak i tekturki. Kto jeszcze nie był tym bardziej zapraszam w to klimatyczne miejsce:







A na koniec moje prace wykonane pod czujnym okiem Doroty:











 I drugi warsztat - album









i wszystkie prace....




P.S. Agata nie wypuściła nas bez wpisu w księdze gości...... pozostawiłam cosik więcej poza bazgrołami 






1 komentarz:

  1. To był, choć "jak z bicza strzelił", ale fantastycznie spędzony czas - świetne miejsce - chcę jeszcze:)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...