wtorek, 26 kwietnia 2016

Wiosenne pożegnanie

Dzisiaj niestety nadszedł czas pożegnania. Oczywiście to, że rozstaję się z DT, wcale nie oznacza zerwania ze sklepem, a wręcz przeciwnie, Agateria i jej produkty na zawsze zostaną w moim sercu. A teraz będzie trochę oscarowo! Zanim pokażę Wam moją pracę, chciałabym podziękować Agacie za to, że dała mi szansę, że pozwoliła mi się rozwinąć, no i za to, że tyle ze mną wytrzymała ;) Dziękuję też Dziewczynom, z którymi miałam przyjemność współpracować i oczywiście naszemu nieocenionemu Darkowi. Cieszę się, że mogłam być częścią tak wspaniałej ekipy!
Praca, którą na dzisiaj przygotowałam, to wiosenna kartka sklejona z agateriowych papierów. Jej zadanie jest proste, ma przynosić wszystkim szczęście!




Kartkę podpisałam stemplem z tego zestawu:


Użyłam:



Dziękuję za uwagę :*

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...