czwartek, 3 marca 2016

Kolejne cuda naszego DT z agateriowych papierów

Zapraszam do oglądania kolejnych prac naszego zdolnego DT
z agateriowych papierów i innych naszych produktów:

Klaudia:
Jestem bardzo szczęśliwa, że miałam możliwość zaprojektować te papiery, a teraz na nich pracować - dziękuję Agaterii :)
Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu. Polecam je nieskromnie na początek do prac wielkanocnych:





MonAmi:
Papiery pełne optymizmu i napawające pozytywną energią, sam widok papierów powoduję że człowiek uśmiecha się sam do siebie. Nie można sobie odmówić przyjemności ich posiadania :D



Marta i Jej praca:
"Uwielbiam paletę kolorystyczną wiosennej kolekcji! Papiery są bardzo plastyczne, rewelacyjnie się z nimi pracuje :) Agaterio, strzał w dziesiątkę!!!"



Papiery na podstawie której zostały zrobione prace znajdziecie w Agaterii.

ZAPRASZAMY !

1 komentarz:

  1. Spojrzałam na tę karteczkę i pierwsza myśl - piękan, a druga myśl - zrobiła ja Klaudia i się nie pomyliłam :)
    Papiery cudne, Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...